BRUKA Design

Är det något man älskar är det en härlig outlet. En kollega skulle köpa ett bord från Bruka, deras fabriksutförsäljning i Frihamnen haed 50% på fabrikspris. Vi hänger på låset kl 12 och det är kö in! En torsdag. Fullt av Östermalmsmorsor.
Direkt innanför dörrarna blir man ett vilddjur som far fram med Ikeapåse i handen och krig i blicken. Det var riktigt bra urval, stora mängder och bra priser. Jag köpte nedan nödvändiga saker, plus en stor sittkudde. Summa. 310kr! Det gillas. Självklart hade man kunant shoppa hur mkt som helst, både möbler, utemöbler och prylar. Plus en liten surprise till några som bygger om ett hus....


Mjökkanna, har redan skålar och muggar

Badskum!

Skål på fot

Ljuslykta! Fortfarande i påse.

Stort fat.

Underbart!

Kommentarer
Postat av: Mysan

LOVELY!!!

2009-04-02 @ 15:21:45
URL: http://mysanb.blogg.se/
Postat av: Carolina

Min mor ringde häromdagen och frågade om jag ville följa med dit iomorron. Jag och Mysan var där för några år sen, jag minns hetsen än idag. Förra året var det inte så bra, enligt min mor då.

2009-04-02 @ 15:39:20
Postat av: jojo

älska hetsen!

2009-04-02 @ 15:45:50
URL: http://turbojojo.blogg.se/
Postat av: Carolina

Åh, var där för några år sen med Mysan och shoppade loss. Mamma ringde häromdagen och frågade om jag ville följa med imorron. Bra shoppat!

2009-04-02 @ 16:00:10
Postat av: sofie

Vill ha den turkosa skålen!

2009-04-02 @ 17:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0