Klädbytardag

Carolina drog till med den bästa planen någon levererat på länge! Vi samlades hos henne igår med diverse paltor vi hade tryckt längst in i garderoben men som någon annan kanske kan känna intresse för. Då jag precis flyttat över allt vårt till ett Shurgard så orkade jag itne dit o rota men jag bidrog med en oanvänd klänning som jag inte fick upp dragkedjan på samt två par örhängen och fyra ljuslyktor. Allt gick åt som smör i den varma söndagssolen.
Inressant är att det mesta av kläderna vi hade med oss var sådant som bara var felköp, obekvämt, tröttnat på o dyl. Sen blev det väldigt mycket skratt åt de små urtvättade bomullstopparna och noppiga gamla paltor som hamnade i Uffhögen tillsammans med slitna gympadojor. Men det är bättre att de hamnar där än i papperskorgen eller fortsätter ta plats längst in i garderoben. Vi gick alla därifrån med varsin stor påse kläder.

Här är mina fynd!


Riktigt snygg Ttbklänning


Skön grön top


Fin sjal, som jag har lånat av Gunsan en gång i tiden och nu är den min!


Sköna slappa thaibyxor som jag alltid gillat


Fin vit tunika som jag har på mig idag


Bra svart basicklänning


Den här oanvända kjolen var det ingen som tjingade och den passar inte heller mig men tyget är alldeldes för fint för att inte omhändertagas. En kudde kanske?

Det var ritkigt lyckat och alla var näjda, detta blir en tradition redan till hösten. Då kommer jag ha Ikeakassar...

Kommentarer
Postat av: Malin

Va roligt att du redan använt tunikan!!! Röstar definitivt på en repris till hösten. Kram.

2009-04-28 @ 22:34:55
URL: http://malonkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0