Ny dammsugare

Då Kent förra veckan försökte undkomma städningen genom att ha sönder dammsugaren måste vi nu inhandla en ny. Skämt å sido så har Icadammsugaren för 500 spänn hållt i tre år. idag köper jag nog den här från Volta. Har ett presentkort på Siba så det får användas på något så tråkigt som detta. Det är ju verkligen min hobby att dammsuga. Not. Det är det tråkigaste och jobbigaste och bökigaste av allt med städning det luktar äckligt från utblåset. bläbläblä. Jag brukar suga upp lite tvättmedel så det ska lukta godare.


Kommentarer
Postat av: Carolina

Alla Bree-wannabees behöver en bra dammsugare. Jag vill ha en sån där som är som ett långt skaft, och så är själva dammsugaren på skaftet.

2009-04-02 @ 13:11:28
Postat av: jojo

eller hur! min gamla var metallicröd med silverhjul, sofie har en sån du vill ha men den e inge bra, bara fin i färgen.

2009-04-02 @ 14:55:41
Postat av: Mysan

Doftkulor, Johanna. Det är svaret på äcklig utblåslukt.

2009-04-02 @ 15:23:18
URL: http://mysanb.blogg.se/
Postat av: Mysan

Nej, inte svaret. Lösningen, menar jag.

2009-04-02 @ 15:23:48
URL: http://mysanb.blogg.se/
Postat av: jojo

men luktar inte de läskigt då? ja ska kolla.

2009-04-02 @ 15:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0