Påsklov!

Ja det måste man ju nästan kalla det, jag jobbar en lite kortare dag idag o sen är jag ledig och inte tillbaka vid bordet förrän på tisdag!
Färden går till släkten i Grytgöl, jag kollade precis SMHI och det var 14-16 grader och sol som väntade där. Låter härligt härligt.
Här är det inte så vårigt just nu, kalla vindar och mulet, men det börjar spricka upp och vi har tänt grillen på jobbet, tre olika korvar har inhandlats plus börd rostad lök och räksallad. Sköljs ner med påskmust såklart :)
Om fem minuter bryter de telefonen på jobbet i en timme, det sinkar vår tidiga arbetsdag lite grann men det gör inget.

Haha, påskpynt e så fult. Tur att den inte bor på mitt bord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0