Årets grillfest

Den årliga traditionen gick av stapeln, grillfest med femkamp hos Johan och Gunilla. Värdinnan själv halsade direkt ut dunken halva kvällen och däckade rätt snabbt. Själv hade jag enligt en utsago dansat hem, enligt en annan blivit släpad av Kent. Det kändes igår vill jag lova och det känns även idag. Baksmälla, myggbett, halvt krossad fot efter skidorna i femkampen. Men ack så kul vi hade! Jag hade marinerat fläskfilé i torsdags redan och Gunsan hade gjort goda slalade roch såser, hennes (eller gentligen Johans) bea med sambal. Sjukt gott!
Vädret var underbart, det var inte förrän mot hemgång jag satte på mig leggings och tröja. Sveriges sommarnätter från sin bästa sida. Det är en så  bra tradition de instiftat, alltid en succé deras grillfester!


Min outfit

Femkamp igång


Trött Teresa?





Gladisar!

Mitt vinglas som smält. Gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0