Wheels national Barkarby


Igår åkte vi till Barkarby flygfält för att titta på fina bilar och hänga lite.

Rocker smakar mjukglass

Rocker jobbar på mack...


Till höger ser vi en reporter från Wheels magaxine iklädd bootcytjeans med slitning, beige långa loafers, en "tuff" t-shirt, lång kavaj och keps???!!!

En liten oliv

Inte så vanligt med vitt men ett riktigt nice färgval



Vätskepaus, de hade ställt ut massa vattenskålar för hundar, riktigt schysst! Detta är dock Rockers egna portabla.

Så originellt!

Klädd i skinn!

Handklovar i motorn...

Plunta som dörrhandtag, piskor i baksätet. En riktig fetischbil.

Då lämpar jag mitt pick och pack där bak då...

Emma med magen, Anders, min lilla familj och Anders bror.

Alltid bra att ha geväret till hands

Min ride

MIna kompisars ride?

AAAAOOoouuuuccch!

Det är alltid kul att åka till Sveavägen, ta ett par öl och kolla Sthlm car cruding men vi orkade inte helt.

Vi åkte hem till Sofie och Alex på en fika och så Rocker och Alicia fick leka lite med blandat intresse för varandra. Där var det storstädning på g så efter att ha snott några kramar från min gudisgodis gick vi ett par portar bort för att hälsa på Jenka i sin nya lägenhet. Hon hade fått det superfint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0