Fler köksbilder


Här var det tidigare vägg hela vägen upp till taket, så skönt att få ner den. Samtidigt är denna höjd perfekt för det skärmar av lite när man sitter i soffan. Då syns inte kastruller och disk.

Fattas ett par luckor ännu.

Perfekt att flytta kylskåpet dit det förut var hörnhyllor och vinställ.

Chiliserien!

Köksön som jag älskar mest, skulle typ kunna sova på den.

Matbordet passar perfekt nu, de har vi köpt från Tant Sussie och farbror Janne, faktsikt gammalt Ikea och jag hade redan provätit vid dem i 20 år så jag visste att de var bra!

Min gamla radio.

Lite bra att ha på ena sidan spisen...

...och på andra sidan.

Sjukt nöjda! Carolina och jag har gjort pannkakor här men annars blir den stora premiären på fredag med Ks jobbarkompisar på tapasmiddag!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hade jag varit hemma på fredag, hade jag bjudit in mig själv på Tapaskväll, haha! I love your new kitchen, ser fram emot fler middagar, gärna tapas...

2009-08-19 @ 10:08:32
Postat av: Anonym

jag tror du kommer äta gott på fredag du med...

2009-08-19 @ 18:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0