Retrokök

SJukt snyggt, jag skulle inte valt bordet och stolen till. Retrokänsla med det snygga trät, kaxiga vitvaror. Men... inte lika snyggt som mitt kök blir!

tamsinafter2

http://www.designspongeonline.com/category/before-and-after

Vi höll nästan på att ändra oss när vi kom till Ikea och ta dessa lite mer retroluckor NEXUS Dörr
Nexus, men jag är vbäldigt glad att vi höll fast vid vår första idé!

Idag blir köket klart, det som var kvar var att tapetsera runt köksön och att sätta upp listen under skåpen, istället för den vidriga volanglisten. De sista udda luckorna ska sågas till och sättas på plats.
När jag kommer hem ska vi bara plocka bort allt skit, dammsuga hela lägenheten och dammtorka alla ytor, torka golvet. Det går rätt snabbt med en skiva på och lite sällskap. Sen kommer det roliga, ställa allt på plats och sätta oss ned i soffan och bara njuta!

Kommentarer
Postat av: tanten

Det blir mysigt, ett glas till kanske det blir också ??. kram

2009-08-07 @ 14:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0