Julgran med midja

Vi klädde granen i Nibble idag. 2 meter gran med smal midja.
Det var första gången jag klädde en gran hos mamma och pappa på fyra år. Helt knäppt. Förra året var vi i Norge, året innan firade vi hemma hos oss, året innan det i Norge och året innan det i gamla huset i Fresta, det var sist och det var där, nu var det premiär för mig i Nibble.
Som vanligt maxade jag och Piffen med alla kulor, massa röda, några julmönstrade, jättejättegamla från farmor, lite nya från Black design och glitterstjärnor och istappar. Vi hade inget komplett glitter men sen kände vi att det faktiskt inte behövdes. På toppen sitter en stjärna från Indiska, i mitten bor en grantomtefamilj, under står en tomte jag gjorde på lekis och lite polare till honom. Sen kommer de få sällskap av massa klappar....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0