Nyårsafton!

Det har vart en lugn morgon, planen var pulkaåkning nær gästerna anländer men det är nog lite för lite snö för det. Vi får gå ut i skogen och sen in i varma bastun som vi har i fyra timmar. Alla goda grejer står i kylskåpet och väntar på att bli tillredda och uppätna! Var precis på Hemköp för lite komplettering och det är mysigt när folk är så glada som idag och som på julafton och så. Jag fick nästan inte köpa cigaretter för jag hade inget leg haha. Tar det väl som en komplimang. Annars hade K fått rusa ner efteråt och ordna sitt önskemål själv.
Jag har gjort en superb nyårsdukning i svart och silver med glitter och ljusslingor. Fint om silversnus. Min outfit kommer vara fin och ändå bekväm. Allt kommer bli så kul ikväll! Vi är ganska utspridda i år men så blir det ibland. Det som är skönt med att vara få personer är att man kan satsa på god mat som inte behöver vara enkel att tillreda för många personer. Allt vi ska göra ska antingen vara kallt eller stå i ugnen. Ingen behöver stå och passa vid spisen. Skönt.
Jag önskar er alla ett gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Sofie

vil se bild på allt. speciellt dig och dukningen!

2009-12-31 @ 13:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0