Födelsedagsfirande på East

Ikväll är det middag med brudarna. Cattis fyller år 21/6 vilket ofta infaller på midsommarhelgen så även i år. Hon missas lite bland stänger o ch dansande grodor så vi firar ikväll istället.
Efter jobbet möter jag upp Carro för att handla prellen och sen resten för lite After work, sen blir det middag på East kl 20. Ska bli supergott, jag har varit en tråk och tjuvkikat på menyn och typ redan bestämt mig för en modern blandad sashimitallrik. Sushi utan ris liksom, perfa! Brukar va rätt trist på vanliga sushihak då man bara får en hög med rå lax ungefär. Men ikväll blir det nog udnerbart gott!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mums. Jag tror också jag ska ha sushi.

2009-06-12 @ 11:14:52
Postat av: Carolina

Det var jag.

2009-06-12 @ 11:15:24
Postat av: jojo

ja kommer bara in till dig om du ändrar vädret. please carol please!

2009-06-12 @ 13:58:57
URL: http://turbojojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0