Gudislunch+shopping

Denna soliga dag mötte jag Alicia och Soffan i centrum, en räksallad (Sofie), bakpotatis (jag) plättar (Alicia) senare var hälften av plättarna på golvet och Alicia var allmänt nöjd med all uppmärksamhet. Vi träffade en gammelgudis oxå så vi var en liten kedja där. Sen gick vi lite, även Alicia med sina händer i mina. Det var lika mysigt som vanligt med den godbiten o hennes moder. Tänk att hon snart fyller ett år, det första året liksom. Helt knäppt.

Knäppt har det varit på jobbet och mycket att göra. Men imorrn är det torsdag och då ska det packas till midsommar samt bakas bröd. Måste oxå förbi ÖB och köpa lite prylar till nästa vecka. Vad händer då? Jo Peace and lovefestivalen!

Spelschemat är släppt och jag har två krockar, Thåström vs Coffinshakers och Maria Mena vs Backyard babies.

Idag köpte jag ett par gummistövlar, ett par prickiga röda fejkconverse och ett par svarta ballerina. Ni får se bilder imorrn.
Äntligen har jag oxå fått en efterlängtad avi från Ellos. Det står att det är två klänningar, minns dem inte ens eftersom jag beställde i mars liksom. Hoppas det har vart värt väntan när jag hämtar ut dem imorrn.

Kommentarer
Postat av: sofie

BB kan du väl se närsom?

Inte Maria M. Hon är bäst

2009-06-17 @ 23:09:12
Postat av: Snor Mor

Hoppas ni får en mysig midsommar , kolla så morsan inte dricker upp all nubbe själv :? Själv ska jag hälla en i varje näsborre, kanske det kan hjälpa.



puss o kram på er alla tre

2009-06-18 @ 13:59:33
Postat av: jojo

Ja precis va ja tänkte Soffan! En sköljning med beska droppar genom näsan sen ner i halsen det är fett gott. Bruakr morsan göra.

2009-06-18 @ 14:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0