Mera frågor (vem är egentligen intresserad)


Tio första
Första bästa kompis: Sofie och fortfarande!
Första bil: Illgräna härliga bubblan
Första kärlek: Olsson på dagis haha
Första husdjur: Hunden Blackie
Första semester: Jag vet inte, Spanien tror jag. Eller nånstans i Sverige kanske det va först.
Första jobb: Receptionen på SOllentuna badmintonhall
Första köpta skiva: Säkert nåt med Roxette
Första riktiga kärlek: Johan
Första piercing: Örat
Första konsert: Roxette

Nio senaste:
Senaste alkoholdrycken: Rött
Senaste bilfärd: Hit till jobbet idag
Senaste filmen du såg: Twilight, dålig
Senaste ringda telefonsamtal: Kund
Senaste bubbelbadet: I NIbble
Senaste spelade cd: Thåström, Skebokvarnsvägen
Senaste kyss: Igår
Senaste gången du grät: Var väl nån dag här till nåt blödigt tvprogram
Senaste måltiden: Nektarin

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: tror jag inte
Blivit arresterad: nej har klarat mig
Blivit kär vid första ögonkastet: Jepp
Fastnat med blicken i någons urringning?: Ofta
Fått ditt hjärta krossat: Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Japp
Haft ett one night stand: Ja
Busringt till någon: Ja

Sex saker du gjort idag:
1. Bytt klädplan
2. Väckt Rocker i sin säng
3. Åkt till jobbet
4. Frusit
5. Svurit över vädret
6. Borstat tänderna

Fem favoritsaker utan rangordning:
1. Min vovve
2. Min mobil
3. Min lägenhet
4. Min bil
5. Min hall

Tre val:
Blått eller rött? Rött
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad

Två saker att göra innan du dör:
1. Leva ett långt och glatt liv
2. Dricka mycket rödvin under den tiden


En sak du ångrar:
Det man aldrig gjorde..... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0