mera mera

Tre saker jag inte förstår mig på:
1. Religösa krig

2. Tråkmånsar

3. Annat hemskt som svält och mord


Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet
jag sitter vid:
1. Vattenflarra

2. Mobiler

3. Postit


Tre saker jag gör just nu:
1. Bloggar

2. Pratar i telefon

3. Är kissnödig


Tre saker jag vill göra innan jag dör:
1. Se Rolling Stones live

2. Åka till Marocko

3. skriva böcker


Tre saker jag kan:
1. Prata mycket

2. Skriva mycket

3. Dricka mycket


Tre saker jag inte kan:
1. Fixa håret

2. Spela fotboll

3. Ha tråkigt


Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
1. Led Zeppelin

2. RoOlling Stones

3. Black Sabbath


Tre saker jag skulle vilja lära mig:
1. Grym på att laga mat

2. Grym på att sminka

3. Grym på att måla


Tre favoriträtter:
1. Tapas i alla former

2. Grillat

3. Pancakes


Ja ni då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0