Myslunch

I regnrusket åkte jag hem till Sofie och Alicia för en trevlig lurre. Alicia låg och sov hela tiden, så fridfullt som bara små gosungar kan. Sofie bjöd på morotssoppa med fralla och brie och avslutade med en härligt seg äppelkaka och vaniljsås. Jag hade med en söt klänning till lillprinsessan och själv fick jag ett fint inramat foto av stjärnan och en härlig bodybutter.

Här bjuder jag på lite stjärngodis från förr

1 dag gammal!



Myser i vagnen!


se www.metrobloggen.se/sofieochalicia.se för mer gos.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gulle dig!

Tack för att du kom...mysigt!

2009-06-04 @ 13:37:06
Postat av: Carolina

Gullunge. Skulle vara mysigt att få sen´a live nångång :-)

2009-06-04 @ 16:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0