Peace and love!!!

På onsdag bär det av till Borlänge. Vi checkade tältet igår, det såg fint och fräscht (?) ut. Spriten är inhandlad, sovsäckarna framplockade och det enda som vi ska köpa är två brassestolar, 1 flaska vodka och huvudvärkstabletter. På onsdag blir det inköp av det smaskiga polarmacka och olika mjukostar på tub.
Pernilla är på väg upp nu och sätter upp tälten så vi får plats tillsammans. Det ska bli riktigt kul och jag är rejält taggad. Väderleksrapporten verkar lovande och spelschemat är helt ok.

Min festival börjar med

Torsdag
Sofia Karlsson
Sedan min första krock Backyard Babies vs Maria Mena men det blir Maria för min del
Monster Magnet
Thåström vs Coffinshakers, har inte bestämt mig än
och så stor avslutning med Mötley Crüe!

Fredag
Henry Rollins
Gogol Bordello
Turbonegro
Lars Winnerbäck

Lördag
Dia Psalma
Sophie Zelmani
Miss Li
Lars Winnerbäck (igen ja)
Dundertåget
Håkan Hellström avslutar även i år och det kommer nog vara lika magiskt denna gång!

Får väl köra lite recensioner när jag är tillbaka så ni vet hur det var.

Lerig kram på er!

Kommentarer
Postat av: Mysan

Ååå, ni kommer att ha så roligt och mysigt! Perfekt väder! :)

2009-06-23 @ 14:50:50
URL: http://mysanb.blogg.se/
Postat av: jojo

tack, ja det känns så!

2009-06-23 @ 16:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0