Regntyngd helg

Men inte desto mindre rolig för det.

Fredagen bärjade med drinken Pink Mango på Kung Carls bakficka,
www.kungcarlsbakficka.se

och några glas vin såklart!

Sedan mötte vi upp alla på East och började med lite skumpa innan dessa härliga anrättningar kom in

Min Sashimitallrik. Laxen var något av det godaste jag ätit i mitt liv, den smälte som smör på tungan.

Vi hade köpte presentkort på Centralbadet och en liten duschbomb med aromer som skulle vara bra när baksmällan satte in.

Så här glad blev hon!


Cattis nästan 25 år!

På lördagen var vi på grillfest i nästan 12 timmar hos mamma o pappa, vädret tillät inte utomhusmiddag men vi dukade långbord i plywoodsalen. Maten var grym, nyskjutet vildsvin som marinerat i flera dygn, massa potatissallad o quinoa. Jag hade bakat börd och det var ostar och såser, oliver, grissini och såklart Sofies hembakta onyttigheter.
Alicia fick lite ragg på Jake som är några månader äldre än henne, Rocker ville också vara med och leka med de i hans storlek. Sen kom vallpen Tassa och hetsade upp Rocker som flåsade i flera timmar. Alicia fick åka hem tidigt med sjuklingpappan och hundarna röjde istället. Alla var på bra humör.
Vi tjejer badade i jacuzzin sen och drack öl och skvallrade om livet.
Vi sov kvar dör och slöade hela söndagen, kollade på inspelningen från 2ans lördagkväll om gitarrer. Massa bra gitarrgudar och det passade ju bra eftersom regnet fortfarande öste ner.

Kolla på www.metrobloggen.se/sofieochalicia för fler bilder.

Kram hej!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag fick en sushiöverdos, annars var det trevligt :-)

2009-06-15 @ 14:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0