Obama hos Jay Leno

26 mars sänds det omtalade avsnittet på kanal 9. En president ska ju vara en man för folket, klart han ska få visa en annan sida av sig själv, få en chans att vara personlig men alltid alltid ska folka ha åsikter och klaga. Snark.
"Förlåt, folket för att jag var borta ett par timmar där jag inte lade energi för att förbättra det ekonomiska läget." Det hoppas jag han aldrig säger.

Från Svd

"Inför framträdandet rådde det delade meningar i amerikansk press om huruvida det var klokt av Obama att delta i en humorshow mitt i den ekonomiska krisen. Och på tidningarnas hemsidor visar kommentarerna att även många läsare var skeptiska. Flera ansåg att Obama borde lägga energi på att förbättra det ekonomiska läget, i stället för att göra offentliga framträdanden"

Obama är framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0