Rumpan bar

Vi har för tillfället två killar på jobbet som håller på med vårt larm, jag har en glasruta ut mot lagret på andra sidan korridoren utanför mitt rum. På lagret står en av dessa killar och ska klättra upp på en grej man ser då hela hans bakdel när brallorna åker ner, han vänder sig om på en gång för att kolla om någon observerat detta. Naturligtvis sitter jag och tittar ut och möter hans blick och allt blir så pinsamt! Detta är deras sista dag här som tur är.

När jag var 18 och praktiserade på en liten mediabyrå ska jag gå på toa, öppnar dörren och där sitter chefen med byxorna nere. Observera sitter. På en senare praktikplats på en stor reklambyrå öppnar jag toadörren och där står en kille som precis börjat samma dag som jag och pinkar.
När jag börjar på mitt nuvarande jobb öppnar jag en dag toadörren och där står en manlig kollega och pinkar.

Vad är det för curse?! Nu är det knappt pinsamt längre, jag har blivit van, det är en invigningsritual eller nåt.

Kontentan kan vara: Varför glömmer män att låsa på toa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0