Baksmälla i solen

Igår var en sanslöst rolig 30 årsfest! Vi dansade natten lång och fötterna och huvudet smärtar idag. Alex var på topp och verkade väldigt nöjd med hela kvällen. Älskad som han är av sina vänner fick han jättefina presenter (som även Sofie kan få nytta av...) Maten var god, röken var tjock på dansgolvet och spriten flödade, vad mer kan man önska? Ja kanske att jag inte hade varit partnerlös under större delen av kvällen eftersom K har flygit till Norge idag så tog han det lugnt igår. Och att Piffi skulle vart med så vår kvartett blev fulltalig men hon befinner sig på Östersjöns gungande vatten.

Känner jag proppen rätt kommer det bilder på www.metrobloggen.se/sofieochalicia men kanske inte idag då de ska både städa lokalen och överleva baksmällan.

Jag och Rocker har softat hela morgonen, lyssnar på Christian Kjellvander nu och ska bege mig ut på jakt efter festis och mat, sen blir jag chaufför åt mamma och pappa ikväll.

Kommentarer
Postat av: sofie

de var så himla kul! du är en glädjespridare

2009-05-01 @ 20:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0