Helgskoj

Åkte hem till familyn i Nibble på whisky, vin o grillkväll. Sov m Prillan och vaknade av den sjuka mängd regn som kom rasandes. När vi väl gick upp var det dock bättre väder och jag o mamma o Rocker promenerade i skogen. Sedan blev det gräsklipparinköp för mamma o vi två o farmor spanade på blommor. Grillad korv på pappas klubb och lite vila på det. Körde mamma o pappa till stan,d e skulle se Joe Bonamassa på Berns.
Hemma hos mig väntade härligt sällskap och grillen tändes upp. Vi frossade i god mat och Carolina slängde ihop en kladdkaka med turkyoughurt med vaniljsocker och hallon till det. Mätta o belåtna drack vi upp alla öl, allt vin och en flaska whisky. Sedan klippte(!) vi Crigges hår till en dalmas/startrek/viking/oasis frisyr. Han fick raka sig dagen efter. Jag o Rocker somnade utmattade och var sega hela gårdagen.

Gick på visning av en lägeneht ett par portar bort.

http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/378992

Helen o LInus är lite småintresserade och det skulle vara så skojigt att ha dem som grannar! Lägenheten var jättefin, den är likadan som vår i utgångsläget men väggar har flyttats runt i båda och deras var även spegelvänd. Förvirrande. De hade en bok från 80-talet om när de lägenheterna byggdes till Bo 85. Var riktigt kul att kolla på bilderna.

Så hämtade vi hem mannen från Arlanda. Det var skönt att vara hemma tillsammans. Jag fick även ett litet paket...

DKNY Be delicious, jag har den röda och älskar den verkligen, nu fick jag den vita nya sommardoften. Bara den gröna på bilden här jag saknar, men den har jag ju ignet behov av heller. Glad blev jag iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0