Lördagskvällen

Vi drack gott och åt gott, jag åt musslor en stor härlig portion, precis som jag varit sugen på! Men vår servitör var bortom alla gränser, han suckade vid våra beställningar, hällde inte upp vin, trodde inte vi hade råd med annat än husets vin, kollade inte till oss en enda gång och skulle komma med bröd när han hade tid! Katastrof tillslut började man störa sig på minsta sak han gjorde eller inte gjorde. Som tur var kom en trevlig kollega till honom och tog över. Blev ingen dricks där nej. Efter en promenad men intitt på ett par ställen hamnade vi på den gamla dängan Harry b, födelsedagsbarnet hade glömt sitt leg men som tur var släppte de in mig ändå hade kätns lite hårt annars. Vi röjde loss vid ett bord med hög musik och Crigges gamla polare Tore från FCZ hängde bredvid, plötsligt hade vi en okänd pratande man mellan oss i soffan, annars inga större incidenter.
McDonalds Vasagatan toppade det hela, jag åt inget vilket kändes skönt sedan.......trumvirvel..... åkte vi nattbuss hem! Jag  har inte gjort det på säkert fem år men den gick hela vägen upp till min gata och vi var ganska många så det var ingen större fara på taket. Jag kände mig i alla fall ung igen ;)

Polarna bjöd på fint sällskap och fina presenter, får ni snart se här...


Halv sex kom jag hem och var ute med Rocker i det här fina vädret, kaltl var det. K skulle egentligen åkte och fiskat den tiden men han tog en liten sovmorgon. Jag tog en lång....

Kommentarer
Postat av: Carolina

Sköna sovbilder. Gunsan tog ändå priset.

2009-05-18 @ 13:26:06
Postat av: sofie

helt ljust och hemskt

2009-05-18 @ 17:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0