Nya prylar

På väg till mig är, spikmatta (yes yes yes) och ny mobil med nytt abonnemang. Jag har skyhöga förväntningar på båda dessa, speciellt mattan, den ska typ rädda mitt liv.
 Angående mobilen så är jag trött på Telenors dåliga mottagning och höga räkningar. Jag använder mobilen mest till sms och snabba samtal förutom när det gäller edn bortflyttade Lojsan. Sen blir det en del norgesamtal och så fotar jag mycket och skriver anteckningar och så.
Nu ska jag byta till 3, de flesta har det så det blir nog bäst, de gav mig ett riktigt bra erbjudande oxå.



Min nya lur :) det viktigaste för mig är en bra kamera och denna är ju verkligen den bästa. Sen kommer radio och lätthanterligt utan pekskärm. Annars är det inte så noga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0