Surprisebesök!

Jag och Gunilla kände att det var på tiden med ett beösk hos vår tredje part. Vi snackade ihop oss med C och drog en repa till Jönköping!

Väntar på Gunsi

Mitt underbara resesällskap

En chockad kompis

En fredagsmiddag

En lördagsfrukost

En shoppingredo kvinna!

En misslyckad bild

En lyckad turistbild

En god lunch

En patriotisk stad

En Ståkäka korvmojj

En likadan bild osm vi tog förra gången i Jönköping

En eftermiddagssoftare...

...och en till

En massa smycken jag ska sätta på mig

En plattad frisyr

En härlig outfit!

En härlig outfit till

En härlig outfit igen

En fin minneslund

En massa ljus och blommor, vi tände varsitt ljus

En fin ljuslykta

En massa blommor

En neutral och en leende

En bild från restaurangen

En supergod pasta

En supergod pannacotta

En blå och en rosa

En däckad, en levande?

En kväll på O´learys

En hippie

En riktigt bra vänskap

En suddig bild

En ovetandes Gunsi

En nattlig måltid

En chipsskål

En trötter

På fredagen när vi närmade oss stannade vi på ett Ica i Jönköping, vi visste att Lollo gått o handlat men vi visste inte om hon kommit hem, vi vågade inte ringa o fråga, vi smög in på Ica, jag trodde alla människor var hon, sen hade vi kollat igenom hela affären, då började vi handla. Vi var fnittriga som få och sen satte vi oss i bilen och försökte hitta fram. Iphone med gps dog så vi snurrade ett tag innan vi kom rätt. Så knackade vi helt sonika på och Lollo öppnar, hon ba "eh hej vad gör ni här?" Och sen "men gud vad gör ni här??!! " Sen började hon skratta och skaka och var verkligen förvånad, hon hade påpekat för Helen tidigare på dan att Christoffer var lite konstig och undrat varför han handlat så mkt på Systemet. Nu förstog hon allt.
Vi hade mysig hemmakväll, lördagen bestod av shopping, sedan restuarng sedan en snabbvisit på studentfest och senda utgång. Vi gömde vår sprit bakom ett staket i stan och sen var den kvar när vi kom ut från krogen. Då gick vi hem o drack och jag o Lollo däckade som vanligt. Jag o Nilla åkte hem igår efter en perfekt helg.

Älskar er världens bästa tjejer!!!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Det var en såå lyckad & rolig helg. Fina kort:) Ni är bäst!! KRAM

2009-11-02 @ 15:58:53
Postat av: Mysan

Å, vad det såg roligt och mysigt ut! Ryste lite över Lojsans reaktion, kunde verkligen höra hennes röst i citaten! :)

2009-11-02 @ 19:09:15
URL: http://mysanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0