Fullt upp

Börjar tillfriskna, har inte ont i halsen längre bara lite seg i kroppen och ont i huvudet. Skönt. Igår kom min minifamilj hem och det var två trötta grisar. Vi kollade på film, åt äppelkaka och la oss i nybäddad säng. Det är nåt av det skönast som finns, med nytvättat hår och peelad kropp. Och karl. Den här veckan ska jag först idag och imorgon bli helt frisk, tvättstuga idag, itne så mkt tvätt, skönt. Jag ska börja på en ny bok. Och börja på säsong 2 på Sons of anarchy.

På onsdag ska jag göra en rolig grej, på torsdag ska vi på tomtenatta, på fredag är det Luftslottet som sprängdes med middag innan på Mississippi, på lördag adventspynta hemma, lördagkväll middag i Nibble, på söndag julmarknad på Steninge Slott med Lojsan o Gunsan, sedan tjejkväll med champagne och härligheter på Farbror. Måste alltså bli frisk. Och måste även färga håret.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Va kul det ska bli på tomtenatta & julmarknad & tjejkväll:) Längtar!! Har du ätit din choklad? Du måste få i dig antioxidanter vet du för att bli frisk..hi hi! Krya på dig. KRAM

2009-11-23 @ 20:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0