Indiska+Jade Jagger!

Klädkedjan Indiska påbörjar samarbete med Jade Jagger.

Klädkedjan Indiska påbörjar ett designersamarbete med modellen och smyckesdesignern Jade Jagger. Indiska, som tidigare samarbetat med indiska designers, kommer att släppa både en kläd- och inredningskollektion, designad av stjärnan, som är dotter till det forna it-paret Mick Jagger och Bianca Jagger
– För mig känns det väldigt roligt att få chansen att samarbeta med just Indiska. De är ett tillgängligt modeförtag med ett unikt koncept och en internationell känsla som passar min egen stil och värderingar. Genom samarbetet kommer även min design att kunna nå en bredare publik, vilket känns fantastiskt, säger Jade Jagger.


Samarbetskollektionen kommer att släppas i samtliga Indiska-butiker den 14 maj 2010.

Den här härliga infon har jag snott rakt av från Glamour. Nu vet jag vad jag vill ha i födelsedagspresent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0