Nya Kista galleria

Kista har byggt om och ryckt upp sig, det funkade inte att bara vara stora när Stinsen, nya Sollentuna centrum och Vällingbys nya satsning knappar in och kör om Kista i både utbud och storlek. Förutom bion är jag aldrig där och shoppar längre. Det är för mkt folk som bara glider omkring, barn och hundar och släkter. Men när de har premiär för sin nyöppning imorgon blir jag nyfiken och glad. Jag kommer inte åka dit imorrn eller i helgen men ganska snart, kanske nästa vecka. Fast jag kommer iofs åka dit idag för att hämta min julfestklänning, det är väl lugnet före stormen, dagen innan löning och nyöppning.
De kommer ha den näststörsta Åhlénsbutiken i Stockholm, det gillar jag!
Sen en massa butiksnamn som är okända för mig men verkar spännande, bl a en dansk klädkedja som, att döma av hemsidan, verkar väldigt jag. Tippy, och denna spännande Casbah med blandade märken, och Misako, kläddesign från Barcelona med sin första skandinaviska butik i Kista.


Kommentarer
Postat av: Mysan

Hahahaha. Jag gillar att du skrev "släkter".

Wow, we've got some serious shopping to do! :)

2009-11-24 @ 20:19:35
URL: http://mysanb.blogg.se/
Postat av: Matilda

MISAKO säljer enbart handväskor och kanske inte kläddesign men alla kostar lika mycket (eller lite, 395 kr st). Jättefina! Jag köpte ett par när jag var i Spanien för ett år sedan och jag älskar dom.

2009-11-30 @ 14:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0