God lördagkväll

Igår var vi på middag hos Ks chef, massa god plockmat, ost och kex och äppelkaka. Och rödvin... och trevligt sällskap, alla tjejer och fruar förutom en var med och vi spelade Buzz och hade kul.
Tidigare på dagen var vi på Stinsen och mammorna shoppade, jag köpte ingenting! Bra jobbat av mig! Jag sprang runt och lekte lite med Alicia efter hon hade vaknat till. Kul och mysigt!
Sen på hemvägen hämtade jag ut mina nya skor och ring och det var perfekta prylar, skorna var slut i 38 så jag tog 39 och tänkte lägga i en sula men de passade ändå så det var ju tur!

Nu ska jag och mamma till Villa och fritid, mamma skjutsade os sigå roch hade Rocker på kvälle och han sov äver där för pappa var borta och jagade. Det var väldigt snällt av henne!

Kommentarer
Postat av: helle

Åh vill också dit! nä men själv är man hemma och målar och pluggar :( berätta sen!

2009-10-04 @ 11:56:33
Postat av: Sofie

hej å puss

2009-10-04 @ 18:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0