I love kent



Nya singeln Töntarna, den går i samma stuk som den tidigare plattan "Tillbaka till samtiden" det är inte mitt favvokent men det är kent. Så det är bra. Jag är inte så mkt för 80-tal i varken musik eller looks, (förutom rocken såklart as in musik inte plagg). Men jag älskar kent hur som helst. Jag har bara sett dem live en gång, det har alltid varit nåt annat mellan, t ex studenten, bo i Spanien och andra petitesser som jag valt :)

Förra året på Peace and Love var första gången och det var såklart underbart! Nu är det dags igen i februari i Globen. Kul det ska bli!



Älska nya omslaget, älska namnet Röd, älska kent!


Också älskar jag min alldeles egna Kent såklart......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0