Jul på Ikea irl

Vi åkte till Ikea igår för att köpa grejer till jobbet. När vi stog i självscanningen växte kön bakom oss, man får bara ha 15 varor upptäckte jag men vi hade 10 glas 10 muggar, 10 paket glödlampor, 4 paket batterier, ett paket snören, en låda julgranskulor, 6 ramar, 2 tesilar, tre paket ljus till jobbet. Sen hade jag ett paket stora hjärtan, olika ljus, ett skohorn, en handkräm, två ljusslingot, och så hade N en del grejer. Uppenbarligen översteg vi kvoten men det gick ju bra ändå. Beställde den sista luckan hem till köket och en diskmaskinsfront, snyggt ska d bli.


När jag kom hem blev det garderobsstädning och sen matlagning, badade med ljudbok och somnade i  badkaret. Gick och la mig tidigt men känner mig ändå misshandlad idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0