Leverpastej

När jag äter leverpastejsmacka känner jag smaken av jul. Den är inte oangenäm.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Vi har precis haft frulle här på jobbet, jag hade köpt gott bröd från Vetekatten, salami, skinka, ost, paparika (alla färger), tomater, gurka, skorpor och marmelad, satsumas, juice. Jag tände massa ljus och sen käkade vi smarrig frulle. Det var flera som sa att de fick julkänsla, härligt säger jag :-)

Förknippar du leverpastej med jul? Det käkar jag året runt.

2009-10-08 @ 09:26:26
Postat av: jojo

å v amysigt det lät! du e så bra på sånt. verkligen julkänsla på det, på sommaren är det mer fika i solen liksom. Nej jag förknippar det itne med jul men jag kände en julsmak som överraskade mig. På julen brukar vi dokc, eller ja snarare mamma o pappa, ha god leverpastej man köper i disk. Mums.

2009-10-08 @ 09:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0