Skön fredag

Jag har gått hem tidigare och jobbat hemifrån, nu är städerskan här. När hon varit här i 10 minuter luktade det redan renare och fräschare än det nånsin gjort, jag har höga förhoppningar på slutresultatet! Hon städar hos flera personer bl a Sofie. Jättetrevlig tjej.

Sen ska jag hem till mamma på middag, pappa är och jagar och Piffen jobbar. De har fått tapeter i de nybyggda delen och taket är fixat. Ska bli så spännande att se!

Jag lyssnar på ljudbok och jobbar, det är skönt

Hade ett jättebra samtal med min chef idag, det är alltid en trevlig avslutning på en arbetsvecka.

Imorgon är det sova ut, sen konsert, Mustasch! För söndagen har jag inga planer än så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0