Snyggaste tatueringsstudion ever

Mortens nya egna studio, Electric Eye Tattoo på Gjerdrum, har blivit riktigt snygg! Det är ett gammalt postkontor så det ingår ett äkta valv i lokalen och Morten har gjort i ordning allt precis som han vill ha det. Vi var där precis innan han startade upp den nya studion och jag kände doften av doftljus, han hade bonzaiträd, buddhor och annat jag kunde haft i mitt eget hem. Och han har ju en grym inredningsstil med saker han samlat på sig under alla resor och vilda shoppingturer så jag är inte förvånad. Men grymt snyggt har det i alla fall blivit nu.


Välkommen in

Är det ett museum, är det en butik, är det ett café, är det en lyxig Parisvåning, no! It's Electric Eye!

Den stora tunga valvsdörren

Underbart vackra tibetanska föremål har självklara platser i studion


En av de bästa konstnärerna jag känner, vare sig det gäller tatueringar, teckningar eller inredning.

Morten

Kommentarer
Postat av: Malin

Wow, galet!

2009-10-05 @ 22:15:44
URL: http://malonkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0