Söndagsshopping

Due to the extrahour we get toda I was awake very early for being me. Jag o Helle åkte till Sollentuna möbelhus där de har öppnat en liten antikhörna för mig och Helle skulle kolla på soffbord. Men vi var för tidiga! Vi åkte till Stinsen, jag skulle köpa förvarng på Grantit till alla fotona. Blev det och leggings, strumppbyxor och en svart kjol från HM. Och även dessa två löpare på Hemtex, jättefina!




Två LPlådor från Granit, halva priset pga de inte var vita inuti. Det kallar jag fynd!!! Och alla foton och album fick plats.

Kommentarer
Postat av: helle

De blev ju super snyggt på matbordet :)

Bra att alla bilder fick plats!



Tack för en trevlig helg! kram

2009-10-25 @ 16:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0