Welcome back to Wisteria Lane

Ikväll börjar Desperate Housewives igen, det blir en reunion med middag hos mig och sedan ska vi även bekanta oss med en ny familj med de klassiska dragen, mörka hemligheter i bagaget, en son som ska anpassa sig osv. Sen råkade jag även läsa en grej på femmans hemsida idag som jag inte ska avslöja här. Jag anmälde inlägget, vad är det för idioter som laddar ner och sedan går runt och avslöjar vad som händer??

Den nya hemmafrun spelas av Drea de Matteo, det blir perfa! Och vem kommer Mike gifta sig med, Bree och Karl, vad ska hända där och ska Lynette och Tom klara av fler barn? Fortsättning följer ikväll.....





Hon har en man och en 19årig son med sig


5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0