Armband

 Jag förberedde och sorterade lite smycken inför vår pysselkväll imorgon. Självklart hittade jag massa bortglömda godingar och passade på att fota de armband jag har.




Fr vänster: hemgjort av Piffen, från antikaffär, från Spanien, minns inte var ringarna är köpta, från Skottland, ena kulan saknas, förslag på lösning?

Beställde Peaceaembanden nyligen, gamla träringar, träarmband från Black Design.

Från Spanien, Indianarmband, gammalt Peacearmband, ringar från Miss Dee.

Gammalt grönt plastarmband, Piffens rosa, svart med textr från Spanien, gamla blandade plastringar, mosaikarmband från nån butik i Gamla Stan.

Första härligheten By My, de andra tre från provkollektionen, det norrländsla fina hantverket är studentpresent från släkten.

Måste byta armband på den första klockan som är en present, den andra är oxå en present och funkar bra till vardags, den tredje är pappas gamla som jag satt detta trendiga armband på för 12 år sen. Ska byta det med.

Annars bor härligheterna i en kakburk från Indiska i mitt badrum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0