Black Design

Min kära svärmor jobbar på ett inredningsföretag i Norge. Hon har såklart jättefint hemma och är jätteduktig och rolig på att dekorera hemmet. Hon har även dekorerat på fester jag varit på och hon gör det superbra!

När vi flyttade till Sverige fick vi en hel flyttlåda med fina saker som jag älskar än idag, och efter det har vi fått påfyllning med gardiner, lyktor och diverse. Till jul fick jag en flyttlåda med julgranskulor!

Nu ska jag dela med mig av produkterna för er.



De har väldigt mycket textilier och ett basutbud med massa olika färger. Jag har ett skåp med bara löpare....


Alla dessa badrumsprylar fick jag när vi flyttade hit, jag älskar dem men har dem inte uppe i nya badrummet tyvärr.

De har snygga tavlor i massa olika storlekar

Massa ljus i alla färgar och former, sand och sten i oändligheter och allt detta kan du få i samma nyanser som textilierna. Doftljus och aromaoljor finns oxå.


Massa massa ljuslyktor och stakar med massa funktioner, t ex kan du använda både kronljus och klotljus i alla stakarna, du kan köpa till glaskoppen här ovan i massa olika färger. Till lyktorna på bild 3 kan du köpa glasinsatser i olika färger.


Massa smarta krokar
Belysning

www.blackdesign.no

Kommentarer
Postat av: Tess

Hejsan!



För ett tag sedan startade jag en Veckans Blogg-tävling, så nu är jag ute efter att hitta alla intressanta, roliga bloggar där ute. Det hade varit kul om du vill vara med! Jag utser snart finalisterna, så gå in och anmäl dig i detta inlägget:



http://tesswaltenburg.blogg.se/2009/september/ny-veckans-blogg-tavling.html



Kram, Tess

2009-09-23 @ 11:34:30
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/
Postat av: M i c k a

vilka fina grejr du plockat ihop :D älskar lycktorna.

2009-09-24 @ 00:38:38
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0