Fridaynight

Jag hätmade Carro på jobbet, vi travade i det sköna vädret till Oxid och satt på uteserveringen med varistt glas vin och vitlöksbröd och bara spanade på folk. Det var varmt och skönt och perfekt!
Sen kom de andra och vi åt gott. Och efter det.... Flickan som lekte med elden!

Den var såklart bra. Inte i närheten av lika bra som Män som hatar kvinnor. Mycket fattades tyckte jag, det tycker man ofta när man läst böckerna. Det bästa i filmen var 1, Noomi Rapace 2, Miriam Wu när hon är naken 3, 25 miljonerslägenheten på Söder.

Efter ett otroligt förvirrat avsked där ingen blev glömd som tidigare under kvällen (sorry Malin!) tog vi tåget hem och då var jag bra trött. Härlig fredag!


Jag åt en filodegsrulle med fetaost, Patatas bravas med chiliaioli, Gambas pil pil med jätteräkor.


Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

åååh jag vill också käka vitlöksbröd och dricka vin!

2009-09-21 @ 15:21:30
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Malin

Efter en hel del bearbetning känner jag nu att jag kan släppa fadäsen på Oxid :) Har äntligen sett klart första filmen (nu i sin helhet) och håller nog med om att den var snäppet vassare än dess uppföljare. Tror budgeten och det faktum att man gjort den lite tv-serie-aktig gör rätt mycket, dum felsatsning... Ser fram emot nästa :) Ha en bra vecka, kram.

2009-09-21 @ 16:29:58
URL: http://malonkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0