Jonas Karlsson vs eeh... Jonas Karlsson?!

KL 21.00 imorgon Söndag är det Kommisarien och havet på 4an och samma tid visar Svt 1 Mannen under trappan. I båda ser vi Jonas Karlsson. Båda är också 4 söndagar i rad. Trist att behöva missa det ena, får titta senare på SVT play.




Jag gillar verkligen honom. Han känns så svensk uan att var trist och svennig. Hajjar ni? Genombrottet som osäker, stammande nazist i 30:e november till utvecklingsstörd schalgerkille till Gustav III och August Strindberg. Han kan göra allt allt! Min favvo är Gustav III, en serie som gick på Svt 1 för 6-7 år sedan. Nu har karln släppt en bok oxå med korta noveller. Den ska jag läsa!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, älska Jonas!

2009-09-13 @ 18:46:10
URL: http://malonkan.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag sappade förbi den där "Mannen under trappan" och fick se min kusin (Frida Westerdahl, spelade Jonas Karlssons fru) helt útan förvarning! =)

Måste ta igen. Jag älskar också Jonas. Och Frida såklart.

2009-09-14 @ 16:29:29
Postat av: jojo

åh va coolt! e d fd Shere Kaa? (stavning mkt osäker) vi kollar in första avsnittet på svt play och sen följer vi form nästa söndag.

2009-09-14 @ 16:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0