Mina bästa Led Zeppelin











Jag kan inte ens kommentera denna storhet, Stairway to heaven är världens bästa låt! Det är fan i mig bevisat om och om igen. Över hela världen vinner den omröstningar varje år, i varje tidnign, varje tv-program. Att den är världens bästa rocklåt! "If there's a bustle in your hedgerow...?" I love! Det här skulle jag kunna ge en arm för att få höra live var som helst! När jag såg Robert Plant med Allison Krauss började jag grina när han gick in på scen. Han har åldrats perfekt för en stor rockstjärna, inte söndersupen som t ex Keith Richards ( inte mkt fel i det men ändå) inte plastikopererad och pinsam som så många så många. Han är perfekt! Och sen bara slår han till på det udda projektet med Krauss efter flera år borta från rampljuset, han skriver det själv i skivans booklet att han är en envis gammal hund som tillslut genomförde det här projektet. Ja han är min idol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0