Mina minnen




Jag skulle vilja ha det så här hemma men skulle aldrig få igenom det för mannen. Den här underbara baren låg på andra sidan vår lägenhet i Spanien, tyvärr hann vi inte hänga på den så mycket då den stängde. Rummets härliga energi av alla färger, kuddar, lyktor, ja ni vet. I love it!
Och en av mina finast finaste vänner i den underbara soffan, kan det bli bättre?!

Den här stylen SKA jag ha i vårt uterum i framtida huset. Måla i fönsterfodrena. Med marockanskt kakel på golvet. Och Lollo i soffan såklart!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åh vilken underbar bar det va! Vår framtid kommer se ut så:)

2009-09-14 @ 21:12:10
Postat av: jojo

ja vi får se till att det blir så!

2009-09-15 @ 09:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0