Myspys igår

Vi hämtade sallader från supergoda Schneiders, där man får ett berg med mat. I avocadosalladen får man alltså en hel avocado! Vi åkte hem till mig och kollade på Idol, diskuterade livet hit och dit men kom inte fram till nåt nytt. Jag och Teresa klunkade bag in box och Carro, Helen och Nilla höll sig till normala tisdagsdrycker.

När de åkte hem duschade jag och kunde efter det återigen inte sova. Läste min Zeppelinbok och blev lite tröttare av deras eskapader. Vid två kollade jag på klockan sista gången. Skönt.

Måste äta nån god lunch idag för att få in lite trevlighet. Sen ska jag till Stinsen och handla lite pysselgrejer till fredag och lite ingredienser till min goda goda grej jag ska bjuda på :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nyyyyfiken på den goda grejjen!!

2009-09-09 @ 12:22:25
Postat av: jojo

man får sånt om man kommer... :)

2009-09-09 @ 12:53:12
Postat av: Carolina

Men gud vad jag blev nyfiken.

Sov för bövelen!

2009-09-09 @ 13:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0