Sons of anarchy



En ny serie som snart kommer till Sverige är Sons of anarchy. Den handlar om en mc-gäng i en liten håla i California som styr och ställer i stan. Musiken är bra, skådespelarna är allt ifrån klassiker som Ron Perlman och Katey Sagal till en ny smaskig jäkel; Charlie Hunnam. En blandning mellan Heath Ledger och Jason Lewis (Smith i Sex and the city). Jag har läst på lite om honom och han har haft en hel del biroller tidigare i bl a Cold Mountain och The day after tomorrow. Men nu lossnar det för honom, han spelar just nu in en film med Bruce Willis, Morgan Freeman och Laurence Fishburne.

Jag rekommenderar serien som just nu är aktuell för TV400 men förhoppningsvis går upp på 4an.




Katey Sagal från Våra värsta år gör nu en grymt tuff roll.


Ron Perlman

Och nu.. är ni redo? Här kommer vår nya man.

Som Jackson i serien

Nästa Heath Ledger?

Ska vi göra det på höskullen....

...eller i hängmattan?

Tom när killen var tonåring var han läcker

Och när han spelar fotbollshuligan

Och här har vi en riktigt Smithbild, han rakar håret för just DIN skull!

Vad säger ni, får jag ha min nya man ifred eller måste jag dela med mig? En sak som är säker är att ni måste se Sons of anarchy!


Kommentarer
Postat av: Mysan

Jag tar han i hängmattan! PAX!

2009-09-23 @ 16:04:41
URL: http://mysanb.blogg.se/
Postat av: Malin

Nej, nej, nej. Jag ville ju ha hängmattan...

2009-09-23 @ 17:18:49
URL: http://malonkan.blogg.se/
Postat av: Lollo

Den är jättebra! Lite väl amerikansk ibland, men men.. Har redan sett första säsongen & är inne på andra. Du med?? Han är riktigt snygg:)

2009-09-23 @ 19:37:33
Postat av: jojo

nja jag är på avsnitt 6 tror jag i första, så inte avslöja nåt....

2009-09-23 @ 23:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0