Vilken vecka

Igår var jag återigen klar sent på jobbet. Sjukdomen härjar bland administrativa och chaufförer på alla våra orter. Svinen härjar sida vid sida av förkylning och magsjuka. Resten av oss är hårt pressade menmen det är bara att kämpa på. Det är ju faktiskt redan torsdag!
Åkte hem till Helen och Linus igår, allt var redan ditburet, vi packade upp alla lådor och satte in alla grejer i köket och ställde möblerna på plats. Som tur är har de inte så mycket saker så allt var smidigt och snabbt avklarat, nu är det bara för dem att bo in sig och få allt på rätt plats och pyssla med de smårenoveringar de ska göra. Jag hoppas de kommer trivas i vår förening!

Senare på kvällen fick jag en ansiktsmassage och energipuntksmassage av Prillan, som alltid när K är borta tände jag rökelse och vi tände ljus i sovrummet och hon masserade med god olja. Det var superskönt och jag somnade som ett barn utan den minsta mörkrädsla.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, imorrn är det dax för Håkan Hellström och sen utgång. Så är det skön helg på g efter denna helvetiska jobbvecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0