Spikmatta

Är det något jag verkligen längtat efter är det att ligga på en spikmatta, bara jag tänker på det känner jag mig avslappnad, haha redan då har de tju egentligen gett effekt!
Jag plågas inte av något direkt rygg eller axelont förutom när man får massage eller så och man känner stelheten. Men för K är mattan säkert jättebra när han kommer hem från jobbet och har ont. Jag tror på ett välmående för hela kroppen med den, och nu har jag och farmor och mamma beställt varsin från nätet.

För mer info /www.shaktimattan.se


Kommentarer
Postat av: Gunsan

Vi har en, jag är inte kompis med den än - men johan tycker den är super.

2009-04-29 @ 20:09:03
Postat av: Anonym

vi kanske kan umgås alla fyra :)

2009-04-29 @ 21:49:55
Postat av: Carolina

Åh jag vill låna sen. Alla, verkligen alla här på jobbet snackar om sina mattor och jag fattar nada.

2009-04-30 @ 08:30:35
Postat av: jojo

ja men det får du.

2009-04-30 @ 13:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0