Valborg

Nästa vecka är det redan dags för oss att stega in i maj månad. Är det inte sjukt så säg. Återigen blir det en skönt kort vecka, jag jobbar tre dagar och på torsdagen "jobbar" jag hemifrån.
På kvällen blir det mycket skojigt med 30årsfest! Jag har en perfekt planerad outfit, har man tom fått lite mer färg tills dess så skadar det inte det minsta. Under dagen är jag stand by för alla sorts bestyr som kan uppkomma postparty. Ser verkligen fram emot nästa vecka! Längtar efter att festa med Sorre, det var inte igår det, minsann.






Promenerade förbi en påbörjad brasa i Pulkabacken i Fresta. En riktig klassiker. Eller en påbörjad brasa var väl att ta i, en hög ris och grenar som ska sluta sitt öde som Majbål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0