Nice!

Lars Winnerbäck släpper första singeln i augusti. Lars Winnerbäck släpper första singeln i augusti. Foto: THOMAS JOHANSSON

Winnerbäck satsar stort


Följer upp ny skiva och bok med höstturné

Ny bok, ny platta och ny turné.

Det är Lars Winnerbäcks statusuppdatering.

Den 21 september släpper Lars Winnerbäck sångboken "112 Sånger", som samlar hans totala produktion som soloartist.

Till boken medföljer också en akustisk platta med exklusivt inspelade låtar.

Och som om inte det är nog dunkar den 33-årige artisten också ut ett helt nytt studioalbum - "Tänk om jag ångrar mig, och sen ångrar mig igen".

Singel i augusti

Albumet har spelats in på

Irland under den gångna våren och produceras av Ola Gustafsson samt Winnerbäck själv.

Det föregås av singeln "Jag får liksom ingen ordning" som når butiker och radio den 21 augusti.

Premiär i oktober

I höst ger sig Winnerbäck också ut på en ny turné.

Enligt skivbolaget har närmare trettio konserter redan bokats och premiären kommer att hållas på Lisebergshallen i Göteborg den 30 oktober.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0