Härlig helg!

Helgen har gått i vårens tecken, vi startade med after work på Imperiets uteservering, jag drack en god drink med potatisvodka, ingefära, chili o grapefrukt. Perfekt för mig som inte gillar sött! Sköljde ner det med en Mojito och sedan dinerades det på La Cucaracha. Som vanligt blev vi snabbt packade då vi börjat öla på kontoret vid tvåtiden. Jag drack ytterligare en drink, mycket olikt mig att göra sånt men massa vin slank såklart oxå ner där emellan.
Kvällen avslutades på Snaps och jag åkte strax efter ett.
Morgonen efter vaknar man till strålande sol och riktig värme. Jag och Rocker promenerade ner till Fames uteservering och där var det massa folk. Hela eftermiddagen spenderades där i solen.

På kvällen gjorde jag o Gunsan tjejmat, god sallad och bakpotatis med skagen, vi kollade på Madagascar 2 som var riktigt rolig. Det blev en tidig kväll.

Vår goda sallad!

Igår var vi på Antikmässan med Kents jobbarkompisar, det blev inte så mycket antikshopping, kent köpte en keps och ett hänglås, jag köpte inredningstidningar. Vi köpte även surdegsbröd, cognacsost och tre goda starka korvar som vi tog med till mamma och pappa som hade haft Rocker under dagen. VI åt dessa svenska tapas med sill, potatis, oliver och påskmust!


Kommentarer
Postat av: Carolina

Vilken nice sallad! Det var verkligen mysigt på Fame i lördags, jag var lite småonykter när jag kom hem, men det var bara härligt :-)

2009-04-06 @ 12:58:47
Postat av: Mysan

För att inte säga den godaste salladen ever! Jag ser ju vad jag ser...

2009-04-06 @ 17:23:50
URL: http://mysanb.blogg.se/
Postat av: Anna

Salladen ser grymt god ut :)

2009-04-07 @ 11:55:28
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0