Lördag frukost-tidig natt

En härlig frukost på lördagen med blåsigt och kallt väder utanför dörren. Rätt tidigt begav jag mig till stan för att möta upp mina kollegor på vårt systerföretags nya kontor. Det var en imponerande vindslokal mitt i city med allt som hör till, hade jag fortfarande jobbat för dem hade jag kunnat kasta sten över till Carros fönster och vi hade kunnat luncha ihop! Men men nu sitter jag i Sollentuna och trivs utomordentligt bra! Det blev hur som helst mkt öl, inget vin, det blev bowling (jag sög) fick straffdricka två shots med ebska droppar, fy faaan! Ståenden inslag på våra fester, kvällen var rolig men ung och vi avslutade vid tolv. Då hade vi ändå hållt på sen tre så det var ju rätt skönt.

Vi var på Ballbreaker i Lindhagen, vi discobowlade och spelade fotboll- och hockeysimulator. Roligt ställe! Perfekt för grupper som oss, kika in på www.ballbreaker.se


Glas från Indiska, fat och kanna från loppisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0