Snurr snurr

För en tid sen låset Kent in mig med överlåset, sedan var det kört. Det gick inte att låsa upp varken inifrån eller utifrån, jag var fånge en hel lördag och mamma satt och höll mig sällskap genom brevlådan medan pappa försökte befria mig. Till slut kom Janne och borrade upp och bort låset, dit med ett nytt och jag var fri. Fick nya nucklar såklart. Sen frågade mamma och pappa efter en extranyckel, jag ger dem en till det gamla låset (snurrigt) sen i lördags hittar jag inte min nycklar när iv ska ut så jag tar ett par extranycklar, när vi kommer hem halv sex på morgonen går det inte att låsa upp, jag har tagit de gamla nycklarna. Kent kommer strax efter med giltiga nycklar som tur var. Sedan ska jag slänga den gamla nyckeln från min egen knippa, när jag kom hem igår och hade med mig värsta lasset med grejer, då upptäcker jag att jag slängt den nya o sparat den gamla nyckeln....

Nu måste jag kopiera så vi har ett extra par och en till mamma o pappa. Herregud.


Kommentarer
Postat av: sofie

verkligen herregd

2009-04-03 @ 08:48:08
Postat av: jojo

jag vet, helt galet

2009-04-03 @ 09:18:42
Postat av: mamma

Har du gjort demenstest?? Tack för den fina lilla skylten förresten!

kram M

2009-04-03 @ 10:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0